Agnieszka Piotrowska (Menet)
trener, coach, konsultant HR
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi dzięki pracy w kilku międzynarodowych korporacjach, w tym od ponad 12 lat na stanowiskach menedżerskich. Ukończyła studia podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Jagiellońskim, studia Executive MBA w Wyższej Szkole Zarządzania POU w Warszawie, akredytowaną przez ICF szkołę coachingu CoachWise w Warszawie oraz I stopień Szkoły Counsellingu Gestalt w Krakowie.
Specjalizuje
się w projektach związanych z obszarem szkoleniowo-rozwojowym, m.in. wdrażanie modeli kompetencyjnych, opracowanie i prowadzenie programów rozwoju kompetencji liderów/manag
erów, i innych. W jej zakres odpowiedzialności wchodzą także obszary oceny pracowniczej, projekty rekrutacyjne oraz polityka wynagrodzeń i motywacji pracowników. We wszystkich tych obszarach, a także w procesach zmian organizacyjnych wspiera menedżerów i liderów w ich codziennym zarządzaniu zespołami. Prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania i umiejętności interpersonalnych. Od kilku lat rozwija warsztat coacha (w trakcie akredytacji ICF). Angażuje się także w programy rozwojowe poza biznesem głównie dotyczące rozwoju kreatywności i pasji artystycznych.
Dorota Nawalaniec
Trener biznesu, konsultant.
Doświadczenie, specjalizacja
Posiada 11 letnie doświadczenie jako trener – psycholog. Jest autorką szkoleń prowadzonych zarówno w Polsce jak i zagranicą, m.in. dla małych i średnich przedsiębiorstw, korporacji międzynarodowych, urzędników i pracowników samorządowych, członków fundacji i stowarzyszeń, instytucji państwowych. Prowadzi zajęcia i wykłady dla słuchaczy Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej we Wrocławiu, pracowała na stanowisku asystenta Instytutu Psychologii Uniwersytetu Opolskiego. Jest członkiem Stowarzyszenia SIETAR Polska zrzeszającego trenerów międzykulturowych.
Specjalizacja – doradztwo i szkolenia z zakresu: inteligencja emocjonalna, komunikacja interpersonalna, procesy grupowe, zarządzanie zespołem, motywowanie pracowników, trening asertywności, obsługa klienta, coaching-mentoring w pracy lidera, radzenie sobie ze stresem, itp.
Edukacja, certyfikaty:
Opinie o trenerze od faktycznych uczestników szkoleń – na podstawie ankiet ewaluacyjnych ze szkolenia „Inteligencja emocjonalna” dla klienta z branży telekomunikacyjnej 30-31.05.2017
Trener biznesu / Doradca z ponad 16-letnim doświadczeniem.
Coach w trakcie akredytacji ICF Associate Certified Coach.
Członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania „MATRIK”.
Specjalizacja:
umiejętności menedżerskie (m. in. kierowanie zespołem, komunikacja menedżerska, prowadzenie rozmów okresowych, radzenie sobie w trudnych sytuacjach w relacji z pracownikami, motywowanie pracowników, prowadzenie spotkań i prezentacji)
zarządzanie zmianą (m. in. komunikacja w zmianie, przygotowywanie i wdrażanie zmiany, zarządzanie projektem)
umiejętności handlowe (m. in. techniki sprzedaży i negocjacji, obsługa klienta, rozmowy z trudnym klientem, pozyskiwanie klientów, telemarketing, miękka windykacja)
budowanie wizerunku (m. in. komunikacja zewnętrzna, współpraca z mediami, budowanie pozytywnego PRu).
Opinie o trenerze od faktycznych uczestników szkoleń – na podstawie ankiet ewaluacyjnych ze szkolenia „Zarządzanie Zmianą” dla dużej firmy produkcyjnej 26-27.04.2017
Doświadczenie
Przeprowadziła ponad 3,5 tysiąca godzin szkoleniowych. Poza szkoleniami od lat zajmuje się prowadzeniem projektów doradczych, wspierających menedżerów w wypracowywaniu kierunków rozwoju ich firm, w tym związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, organizacją pracy, zarządzaniem sprzedażą, budowaniem wizerunku instytucji, komunikacją wewnętrzną oraz PR. Jako doradca diagnozuje możliwości i potrzeby firm oraz określa zmiany, niezbędne do podniesienia efektywności i skuteczności ich działania. Realizuje procesy rekrutacji, selekcji oraz diagnozy kompetencji pracowników. Koordynuje procesy wdrażania zmian oraz prowadzi sesje coachingowe dla kadry menedżerskiej. Zrealizowała ponad 2 tysiące godzin doradztwa i sesji coachingowych.
Pracowała m. in. dla:
Alfa Elektro Sp. z o.o., Amer Sports Financial Shared Service Sp. z o.o., AmRest Sp. z o.o., Bank Spółdzielczy w Kożuchowie, Bank Spółdzielczy w Mikołowie, Benefit Systems S.A., BNY Mellon (Poland) Sp. z o.o., Bank Zachodni WBK S.A., Capgemini Polska Sp. z o.o., Dolnośląskie Centrum Rozwoju Lokalnego s.c., Genpact Poland Sp. z o.o., Information Market S.A., Integral Logistics Sp. z o.o., Lapp Kabel Sp. z o.o., Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o., Nowy Styl Group Sp. z o.o., Państwowa Inspekcja Pracy, PGNiG S.A., Plus Bank S.A., QAD Polska Sp. z o.o., Röben Polska Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp. K., Teleinvention Contact Center Lockus Sp. z o.o., Techland Sp. z o.o., Tequila Mobile S.A.
Certyfikaty, wykształcenie
Projekty rozwojowe realizujemy w skali międzynarodowej w ponad 20 krajach Europy. Wspólnie z naszymi klientami wypracowaliśmy model współpracy, w którym akademie szkoleniowe zarządzane są z centrali firmy, a dostarczane w oddziałach rozsianych w różnych krajach Europy.
U podstaw tego modelu leży założenie, że projekty realizowane w skali międzynarodowej w ramach jednej firmy powinny być porównywalne, tak aby można były nimi efektywnie zarządzać. Jednocześnie dbamy o to, aby realizacje w każdym z krajów były dobrze osadzone kulturowo i językowo.
Zbudowaliśmy zespół ok. 100 profesjonalnych trenerów i konsultantów w ponad 20 krajach Europy. Są to osoby z dużym doświadczeniem zarówno trenerskim jak i pracy w międzynarodowym środowisku. Bardzo często ich kariera zawodowa obejmuje pracę w wielu krajach Europy oraz doświadczenie ze Stanów Zjednoczonych, dzięki czemu są gotowi prowadzić projekty doradcze i szkolić firmy również działające w skali międzynarodowej zarówno w Europie jaki USA.
Ofertę międzynarodowych projektów rozwojowych szczególnie kierujemy do polskich firm, które rozwijają się na rynkach międzynarodowych i otwierają tam swoje przedstawicielstwa. W INVENTI chcemy wspierać polski biznes, dlatego szczególnie chętnie angażujemy się w działania, które podnoszą konkurencyjność polskich firm i zwiększają ich szansę na rynkach międzynarodowych.
Napisz do nas, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o międzynarodowych projektach INVENTI.
Psycholog organizacji, absolwentka psychologii na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju wydany przez Edexcel i BTEC Professional Qualifications oraz Certyfikat Coacha Systemowego PRO.
W swojej pracy łączy role konsultanta, trenera i coacha. Swoje doświadczenia trenerskie od ponad 12 lat zdobywa przede wszystkim w projektach kierowanych do menedżerów i trenerów. Prowadzi szkolenia z zakresu empowermentu pracowników, zarządzania zespołami i motywowania dla menedżerów na wszystkich szczeblach organizacji. Specjalizuje się w tematyce radzenia sobie w sytuacjach stanowiących szczególne wyzwanie psychologiczne, takich jak: zmiana, konflikt i kryzys.
Fascynuje ją praca z wewnętrzną dynamiką zespołów i organizacji, czynienie z niej napędu do realizacji wspólnych dążeń i uczenia się. Pracuje także jako projektant i kierownik merytoryczny w szkołach trenerów. Jest twórcą autorskiego programu rozwoju ról trenerskich stosowanego w szkole trenerów entrepreno,
a także licznych autorskich narzędzi trenerskich – gier, symulacji, studiów przypadku. Interesuje się tematyką tworzenia systemów zintegrowanego zarządzania wiedzą w organizacji. Jako konsultant realizuje projekty doradcze w obszarze HR na rzecz organizacji, w tym: projekty diagnozy kompetencji metodą evelopment i Assessment Centre, ocen 360 stopni, projekty mające na celu diagnozę i poprawę funkcjonowania systemu komunikacji w zespołach i organizacjach, projekty zarządzania zmianą. Pracuje także z zespołami podczas warsztatów twórczego myślenia i rozwiązywania problemów. Doświadczenia menedżerskie zdobywała zarządzając zespołem trenerów i konsultantów w firmie szkoleniowej oraz zarządzając złożonymi projektami rozwojowymi w organizacjach.
Justyna współpracowała z wieloma organizacjami, w ostatnich latach w szczególności z: Aviva, Bahlsen, BP, Cisco, Codewise, Ericpol, EnerSys, Ernst & Young, Euroclear, Fiat Sirio Polad, Future Processing, General Motors Manufacturing Poland, Hand Made, Kapsch Telematic Services, Mbank, Nordea, PZL Mielec, Ramsat SA, Raiffeisen POLBANK, Sappi Europe, Tesco, Tauron, Teva Polska, Unilever, Vision Express, Wydawnictwo Otwarte, Woblink.
Opinie o trenerze od faktycznych uczestników szkoleń – na podstawie ankiet ewaluacyjnych ze szkolenia „Asertywność” dla Electrolux Polska 22.05.2017r.
Projekty rozwojowe realizujemy w skali międzynarodowej w ponad 20 krajach Europy.
Wspólnie z naszymi klientami wypracowaliśmy model współpracy, w którym akademie szkoleniowe zarządzane są z centrali firmy, a dostarczane w oddziałach rozsianych w różnych krajach Europy.
U podstaw tego modelu leży założenie, że projekty realizowane w skali międzynarodowej w ramach jednej firmy powinny być porównywalne, tak aby można były nimi efektywnie zarządzać. Jednocześnie dbamy o to, aby realizacje w każdym z krajów były dobrze osadzone kulturowo i językowo.
Zbudowaliśmy zespół ok. 100 profesjonalnych trenerów i konsultantów w ponad 20 krajach Europy. Są to osoby z dużym doświadczeniem zarówno trenerskim jak i pracy w międzynarodowym środowisku. Bardzo często ich kariera zawodowa obejmuje pracę w wielu krajach Europy oraz doświadczenie ze Stanów Zjednoczonych, dzięki czemu są gotowi prowadzić projekty doradcze i szkolić firmy również działające w skali międzynarodowej zarówno w Europie jaki USA.
Ofertę międzynarodowych projektów rozwojowych szczególnie kierujemy do polskich firm, które rozwijają się na rynkach międzynarodowych i otwierają tam swoje przedstawicielstwa. W INVENTI chcemy wspierać polski biznes, dlatego szczególnie chętnie angażujemy się w działania, które podnoszą konkurencyjność polskich firm i zwiększają ich szansę na rynkach międzynarodowych.
Napisz do nas jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o międzynarodowych projektach INVENTI.
Certyfikowany Trener zarządzania, coach. Posiada ponad 14 letnie doświadczenie praktyczne, zrealizował 6200 godzin treningów i warsztatów. Szkoli głównie kadry kierownicze różnego szczebla. Zarządza projektami szkoleniowymi jako kierownik organizacyjny i kierownik merytoryczny. Z wykształcenia dr ekonomii w zakresie nauk o zarządzaniu. Pracował na stanowisku kierowniczym w dwóch dużych międzynarodowych koncernach: ABB i Daewoo. Specjalizacja w projektach team bilingowych/zespołowych wynika z jego osobistej pasji jaką są podróże i przygody survivalowe – to trener, manager, himalaista i podróżnik w jednej osobie.
Specjalizacja
– Przywództwo i umiejętności menadżerskie
– Zarządzanie projektami i zarządzanie zorientowane na rezultat
– Budowanie zespołu
– Zarządzanie czasem
Pracował dla
PKN Orlen S.A., Makro Cash and Carry Polska S.A., Eldorado S.A., Żagiel S.A., Cersanit I Sp. z o.o., Real Sp. z o.o. i S-ka, Elektrownia Bełchatów S.A., Resta S.A., Stokrotka Sp. z o.o., Commercial Union Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Clear Channel Sp. z o.o., Alma Market, MiniMAL Sp. z o.o., SKOK Stefczyka, Grupa PSB, Asseco Poland S.A., Warta Glass Group, Campol Sp. z o.o., Intersnack Sp. z o.o., Bahlsen Sweet, Nitroerg S.A., Cadbury (Kraft Foods), Urząd Miasta i Gminy Wieliczka, MAN Polska, State Street, Capgemini, Valeo, Vibracoustic, ES System, Donnelley, Eaton.
Opinie o trenerze od faktycznych uczestników szkoleń – na podstawie ankiet ewaluacyjnych ze szkolenia „Zarządzanie Projektami” dla VESUVIUS Polska 06-07.04.2017
Rezultaty
W projekcie dla firmy przemysłowej Marek przeprowadził cykl szkoleń z zarządzania projektami, które ujednoliciły standard wiedzy i umiejętności kadry kierowniczej. Dzięki temu osiągnięto pewną standaryzację zarządzania projektami wewnętrznymi.
Certyfikaty, dyplomy, wykształcenie
Certyfikowana trenerka, facylitator i coach. W roli trenera jej doświadczenie sięga 2004 roku i obejmuje ponad 5500 godzin szkoleń i warsztatów. W roli facylitatora do tej pory przeprowadziła 25 projektów wspierając organizacje w wypracowaniu m.in. całościowej strategii firmy, strategii HR oraz profili kompetencyjnych menedżerów. Jako certyfikowany coach International Coach Federation na poziomie PCC od 2008 r przeprowadziła ponad 1100 godzin coachingu dla ponad 100 klientów. Oprócz coachingu zorientowanego na rezultat, stosuje coaching systemowy, biorący pod uwagę osobę, organizację oraz rolę osoby w organizacji.
Specjalizacja
Pracowała dla
Abile, Amrest, Arcelor Mittal, Bahlsen Polska Sp. z o.o., Billa Polska Sp. z o.o., Blachotrapez, BP Polska Sp. z o.o., Cap Gemini, Cemex, Cisco Polska, Consultronix SA, Electrolux, Energia Pro, Erbet, Geotermia Podhalańska, Heban Sp. z o.o., Intergraph Polska Sp. z o.o., Intersnack Poland Sp. z o.o., International Paper Sp. z o.o., Kompania Piwowarska S.A., Lobo, Luxoft, Mercedes Benz Polska, Ministerstwo Sprawiedliwości, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej,, Manex sp. z o.o., Multimedia SA, NC+, Profill sp. z o.o., RR Donneley, State Street, Transporeon, Tauron Polska, UMiG w Wieliczce, Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Vsoft Polska, Whirlpool Polska, WUP w Łodzi, Van Graaf i inne.
Opinie klientów
Klienci cenią w Kasi łatwość w budowaniu bezpiecznej atmosfery w grupie, opartej na akceptacji różnorodności uczestników, a także elastyczność w dostosowaniu szczegółów szkolenia do oczekiwań grupy, przy jednoczesnym utrzymaniu celów szkolenia.
Rezultaty
Certyfikaty, dyplomy, wykształcenie
Absolwentka Psychologii Uniwersytetu Śląskiego
Ma za sobą ponad dziesięć lat doświadczeń z różnymi grupami odbiorców, tj. menedżerów średniego oraz wyższego szczebla, wyspecjalizowanych słuchaczach ministerstw rządowych, studentów uczelni wyższych oraz uczestników ogólnopolskich projektów EFS (ponad 1300 zrealizowanych dni szkoleniowych). Doświadczenie zawodowe zdobywała jako Specjalista ds. Rekrutacji oraz kilkuletniej pracy w biznesie na stanowiskach handlowych i menadżerskich. Praca w firmach Doradztwa Personalnego dała jej wielopłaszczyznowe spojrzenie na funkcjonowanie firm w różnorodnych branżach. Jako trener i konsultant zajmowała się wdrożeniami standardów profesjonalnej obsługi klienta, tworzeniem strategii personalnych jak i doradztwem z zakresu wdrażania systemu ocen pracowniczych, planowania polityki zatrudnienia oraz wdrażania systemów motywacyjnych.
Obszary specjalizacji: Budowanie Zespołu; Komunikacja; Obsługa klienta; Train the Trainers; Wystąpienia publiczne, Negocjacje; Motywowanie pozafinansowe; Rozmowy oceniające; Train the Trainers; Wystąpienia publiczne, Autoprezentacja; Rekrutacja i selekcja pracowników;.
Do tej pory prowadziła działania szkoleniowo-doradcze m.in. dla:
[elementor-template id=”1251″]
[elementor-template id=”1253″]
[elementor-template id=”1255″]
Niżej opisane projekty zostały zrealizowane w latach 2009-2017. Niektóre z nich są nadal w trakcie realizacji.
Projekt szkoleniowy – Akademia Leadera
Klient z branży outsourcingu zamówił i zrealizował łącznie ok. dziesięć cyklów Akademii Leadera dla swoich pracowników. Pojedyncza Akademia składała się z czterech szkoleń (w sumie 6 dni) i trwała 4 miesiące. Projekt trwał 3 lata i objął łącznie ok. 180 osób.
Obsługa klienta w środowisku międzynarodowym
Międzynarodowa korporacja z branży BPO złożyła zamówienie na przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi klienta w środowisku międzynarodowym. Szkolenia miały na celu doskonalenie kompetencji komunikacyjnych w sytuacji stresującej, w której wymagane jest zachowanie wysokiego standardu obsługi klienta. Szkolenia odbywały się przez okres 2 lat.
Projekt szkoleniowy – rozwój kompetencji kierowniczych Leaderów
Międzynarodowa firma z branży ITO zleciła nam przeprowadzenie cyklu szkoleń managerskich z tematyki zarządzania ludźmi, motywowania oraz stosowania metody coachingu jako narzędzia pracy managera. Szkolenia realizowane był przez okres 2 lat i objęły ok. 300 leaderów.
Cykl szkoleń – Inteligencja emocjonalna
Międzynarodowa firma z sektora BPO zleciła INVENTI przeprowadzenie szkoleń dla pracowników z tematyki Inteligencji emocjonalnej. Szkolenia prowadzone są w oparciu o głęboką analizę potrzeb, która poprzedziła rozpoczęcie projektu. Kultura organizacyjna u tego klienta jest bardzo dojrzała, co pozwala na przeprowadzenie tego typu szkoleń. Projekt zakłada rozbudowane działania poszkoleniowe.
Projekt szkoleniowy – rozwój kompetencji kierowniczych Leaderów
Międzynarodowa firma z branży outsourcingu zleciła nam przeprowadzenie cyklu szkoleń managerskich z tematyki zarządzania ludźmi, motywowania oraz stosowania metody coachingu jako narzędzia pracy managera. Szkolenia realizowane był przez okres 2 lat i objęły ok. 300 leaderów.
Rozwój kompetencji perswazji i wywierania wpływu
Dla firmy z branży finansowej zrealizowaliśmy projekty rozwijający umiejętności perswazji, wywierania wpływu oraz asertywnej obrony przed manipulacją. Szkolenia zostały zrealizowane dla działu windykacji.
Kobieta w biznesie
Międzynarodowa firma finansowa z sektora BPO skorzystała z projektu przygotowanego specjalnie dla kobiet, które chcą budować profesjonalny wizerunek i podnosić swoją efektywność działania w środowisku zawodowym – Kobieta w biznesie. Projekt okazał się wielkim sukcesem i kilka miesięcy później zostaliśmy zaproszeni do kolejnego projektu realizowanego przez tego klienta.
Wdrażanie systemu ocen okresowych w zakładzie produkcyjnym.
W firmie produkcyjnej wdrożony system ocen okresowych, w wyniku którego zwolniono kilkadziesiąt osób. Po kilku latach zdecydowano się wdrożyć system ocen, tym razem z założeniem rozwoju i oceny pracowników – bez konsekwencji zwolnienia. Reakcja na tą informację wśród Mistrzów i Kierowników Produkcji była bardzo negatywna i przekładała się na ich podwładnych. We współpracy z konsultantami i trenerami IVENTI włączono mistrzów, kierowników, szefów produkcji w przygotowywanie systemu oraz opracowany został plan komunikacji, uwzględniający wszystkie grupy pracowników dopasowany do obaw, jakie pojawiły się u pracowników. System ocen okresowych został wdrożony z powodzeniem wśród wszystkich grup pracowników i działa sprawnie. Firma konsekwentnie trzyma się przyjętego założenia, że system ten służy do rozwoju i oceny pracowników, a nie zwalniania.
Brak przepływu wiedzy i „know-how” między pracownikami.
Pracownicy z wieloletnim stażem niechętnie dzielili się wiedzą praktyczną z nowymi pracownikami, szczególnie gdy były to osoby bardzo młode. Po pewnym czasie liderzy zaobserwowali również odwrotne zjawisko. Po wdrożeniu nowego systemu Oracle w firmie, osoby młodsze szybciej odnalazły się w nowej technologii i celowo nie pomagały starszym kolegom. We współpracy z trenerem INVENTI odgórnie i stopniowo wprowadzeno zmiany w zakresie kształtowania kultury organizacji i jakości współpracy. Praca zespołowa i postawa proaktywna weszły na stałe do systemu ocen okresowych i motywowania finansowego.
Komunikowanie się pracowników pomiędzy zmianami.
Pierwsza zmiana spiesząc się do domu i nie przekazywała istotnych informacji zmianie drugiej. Kierownictwo firmy zdecydowało, że zespoły mają się spotykać przy przekazywaniu zmian (przy maszynie) i wymieniać się informacjami. Pracownicy zareagowali bardzo dużym oporem argumentując, że nikt im nie płaci za dodatkowy czas na spotkanie – zmiana nie została wdrożona. Konsultanci i trenerzy INVENTI zaangażowali operatorów do rozwiązania problemu przepływu informacji w wyniku czego przy maszynie zamontowano podkładki do pisania gdzie kończąca zmiana zostawiała krótki opis ewentualnych bieżących problemów. Rezultatem był wzrost efektywności pracy, wyeliminowanie przestojów wynikających z braku informacji oraz mniejsza liczba strat.
Wdrożenie 5S.
Klientowi nie udało się wyeliminować zbyt dużej liczby niepotrzebnych narzędzi na stanowisku pracy (wdrożony system 5S). Okazało się, że zespół agentów zmiany wdrażających 5S wywodzili się z „biura” i osoby te wprowadziły zmiany bez zaangażowania pracowników liniowych i mistrzów, co zrodziło duży opór do wprowadzonego nowego porządku. Zaangażowanie osób produkcyjnych zasugerowane przez trenerów i konsultantów INVENTI dało rozwiązanie – podzielenie narzędzi na dwie części, częściej używane oraz te rzadziej używane. Operatorzy czując odpowiedzialność za swoje decyzje zaczęli przestrzegać przyjętego podziału co przełożyło się na oszczędności ok. kilku tysięcy złotych miesięcznie.
Powyżej opisane projekty są przekrojową prezentacją możliwości szkoleniowych INVENTI. Każdego roku do oferty firmy trafiają nowe szkolenia oraz wdrażane są nowe metody INVENTI, które podnoszą efektywność realizowanych projektów szkoleniowych.