Sztuka komunikacji
Wykorzystując nasze dopasowane do Ciebie programy rozwojowe aby szybko zauważyć znaczącą poprawę w dynamice grupowej, komunikacji oraz wydajności pracy.
SKUTECZNA
KOMUNIKACJA
Szkolenie ma celu wspieranie uczestników w konstruktywnym i etycznym wywieraniu wpływu poprzez:
- Poznanie podstawowych mechanizmów motywacji w celu dostosowania swojego wpływu do sytuacji.
- Zapoznanie się z różnymi strategiami przekonywania, zachęcania, włączania, inspirowania i pozyskiwania czy motywowania innych
- Nauczenie się, jak budować bardziej efektywne relacje biznesowe
CUSTOMER CARE
OBSŁUGA KLIENTA
Podczas szkolenia Customer Care uczestnicy zdobędą wiedzę oraz umiejętności jak precyzyjnie komunikować się zarówno między sobą w zespole jak i z klientami zewnętrznymi.
- Uświadomią sobie i zrozumieją jak można prezentować swoje stanowisko w sposób jasny i efektywny oraz drogą nie raniącą uczuć innych zdobyć przewagę w kontaktach interpersonalnych z kolegami, partnerami, klientami.
- Celem szkolenia będzie nacisk na zdobycie narzędzi pozwalających skutecznie doskonalić sztukę komunikowania się za pomocą e-maili i komunikatorów oraz w sytuacjach rozmowy telefonicznej lub face to face.
ASERTYWNA KOMUNIKACJA
I FEEDBACK
Szkolenie ma celu rozwój konstruktywnej komunikacji z innymi poprzez:
- Pogłębienie zrozumienia różnych stylów komunikacji i ich wpływu na relacje i współpracę z innymi.
- Rozwijanie umiejętności udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej w codziennej pracy
- Stanie się bardziej gotowym do radzenia sobie z trudnymi rozmowami z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
EFEKTYWNOŚĆ
OSOBISTA
Szkolenie ma celu wsparcie uczestników w organizacji pracy i zwiększaniu produktywności poprzez:
- Zrozumienie mechanizmów psychologicznych związanych z przepływem czasu, planowaniem i organizacją pracy.
- Poznanie i trening korzystania z przydatnych narzędzi do wyznaczania celów, ustalania priorytetów, planowania i organizowania zadań.
ORGANIZOWANIE I UCZESTNICZENIE
W SPOTKANIACH
Szkolenie ma celu wesprzeć uczestników by czynili spotkania lepszymi dla wszystkich poprzez:
- Nauczenie się projektowania efektywnego spotkania, którego efektem są wnioski, decyzje lub pomysły
- Rozwijanie umiejętności facylitacji
- Zapoznanie się z narzędziami i strukturami do efektywnej pracy zespołowej
EFEKTYWNE PREZENTACJE
BIZNESOWE
Cele szkolenia:
- Uczestnicy zdobędą know-how w dziedzinie projektowania i przygotowania się do dostarczenia efektywnych wystąpień dla klienta i wystąpień publicznych.
- Uczestnicy nauczą się, jak realizować cele wystąpień poprzez wpływanie na publiczność w zaplanowany sposób.
- Uczestnicy będą rozwijać umiejętności prezentowania siebie w takich dziedzinach, jak: używanie języka ciała, wykorzystanie pełnego potencjału własnego głosu, klarownego formułowania komunikatów i radzenie sobie z tremą
WSPÓŁPRACA
MIĘDZYKULTUROWA
Cele szkolenia:
- Zrozumienie historyczno-socjologicznych źródeł różnic międzykulturowych oraz podstawowych pojęć związanych z kulturą (kultura jako góra lodowa, wartości, stereotypy, wymiary kultury) i ich przełożenie na praktyczną pracę w srodowisku międzykulturowym.
- Zrozumienie najważniejszych wymiarów kultury (podejście do czasu, wysoki i niski kontekst w komunikacji, podejście do hierarchii i pracy) na przykładzie kultury polskiej oraz wybranego kraju oraz ich praktycznego znaczenia w codziennej pracy i komunikacji.
- Wypracowanie i przygotowanie do wdrożenia najważniejszych zasad współpracy z przedstawicielami innych kultur w kontekście zawodowym.