Szkolenie ma celu wspieranie uczestników w konstruktywnym i etycznym wywieraniu wpływu poprzez:
Podczas szkolenia Customer Care uczestnicy zdobędą wiedzę oraz umiejętności jak precyzyjnie komunikować się zarówno między sobą w zespole jak i z klientami zewnętrznymi.
Szkolenie ma celu rozwój konstruktywnej komunikacji z innymi poprzez:
Szkolenie ma celu wsparcie uczestników w organizacji pracy i zwiększaniu produktywności poprzez:
Szkolenie ma celu wesprzeć uczestników by czynili spotkania lepszymi dla wszystkich poprzez:
Cele szkolenia:
Cele szkolenia:
Klikając “Wyślij”, wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Inventi Consulting Twoich danych: imienia, nazwiska, e-maila, telefonu oraz treści formularza. Szczegóły znajdziesz w naszej polityką prywatności. Administratorem danych jest Inventi Consulting Marek Warejko, ul. Limanowskiego 1A, 32-020 Wieliczka. Masz prawo do edycji, usunięcia i anonimizacji swoich danych.