Efektywność osobista
Nasze szkolenia pozwolą Twoim pracownikom zwiększyć efektywność osobistą, ulepszając zarządzanie czasem i podnosząc produktywność w miejscu pracy.
PREZENTOWANIE
BIZNESOWE
Szkolenie obejmuje szereg konkretnych i skutecznych technik, które umożliwią ci uczynić swoją prezentację interesującą i angażującą. Podczas warsztatu udoskonalisz własną treść i przećwiczysz prezentację przed kamerą oraz otrzymasz rozwojową informację zwrotną. Korzyści z uczestnictwa:
- Poznanie podstawowych mechanizmów motywacji w celu dostosowania swojego wpływu do sytuacji.
- Zapoznanie się z różnymi strategiami przekonywania, zachęcania, włączania, inspirowania i pozyskiwania czy motywowania innych
- Nauczenie się, jak budować bardziej efektywne relacje biznesowe
relacje biznesowe
i networking
Celem głównym szkolenia jest rozwój budowania efektywnych relacji biznesowych w ramach i poza ramami organizacji. Dodatkowo, uczestnicy nauczą się, jak skutecznie wykorzystać te relacje do wspierania wzrostu i innowacji w firmie. Podczas szkolenia uczestnicy:
- Poznają praktyczne sposoby wpływania na efektywność procesu współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Poznają podstawowe zasady psychologii relacji interpersonalnych w środowisku zawodowym.
Poznają i przećwiczą techniki komunikacji ułatwiające utrzymywanie koncentracji na rozwiązaniu i na relacji jednocześnie.
Przećwiczą zastosowanie poznanych zasad i technik na konkretnych, realnych lub własnych przykładach
ASERTYWNA KOMUNIKACJA
I FEEDBACK
Szkolenie ma celu rozwój konstruktywnej komunikacji z innymi poprzez:
- Pogłębienie zrozumienia różnych stylów komunikacji i ich wpływu na relacje i współpracę z innymi.
- Rozwijanie umiejętności udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej w codziennej pracy
- Stanie się bardziej gotowym do radzenia sobie z trudnymi rozmowami z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
EFEKTYWNOŚĆ
OSOBISTA
Szkolenie ma celu wsparcie uczestników w organizacji pracy i zwiększaniu produktywności poprzez:
- Zrozumienie mechanizmów psychologicznych związanych z przepływem czasu, planowaniem i organizacją pracy.
- Poznanie i trening korzystania z przydatnych narzędzi do wyznaczania celów, ustalania priorytetów, planowania i organizowania zadań.
ORGANIZOWANIE
SPOTKAŃ
Szkolenie ma celu wesprzeć uczestników by czynili spotkania lepszymi dla wszystkich poprzez:
- Nauczenie się projektowania efektywnego spotkania, którego efektem są wnioski, decyzje lub pomysły
- Rozwijanie umiejętności facylitacji
- Zapoznanie się z narzędziami i strukturami do efektywnej pracy zespołowej
Zarządzanie
czasem
Szkolenie „Zarządzanie czasem” jest skierowane do osób, które chcą efektywniej wykorzystywać swój czas pracy. Nauczysz się technik planowania i priorytetyzacji zadań, co pomoże w osiąganiu celów zawodowych i prywatnych. Korzyści dla uczestników:
- Optymalizacja: metody efektywnego planowania i zarządzania zadaniami.
- Redukcja stresu: Techniki minimalizowania stresu poprzez lepsze zarządzanie czasem.
- Zwiększenie produktywności: Umiejętność wykorzystania maksymalnie każdej minuty pracy.
- Lepsza równowaga życiowa
INNE TEMATY
- Dawanie feedbacku w każdą stronę
- Doskonałe słuchanie
- Radzenie sobie z trudnymi zachowaniami
- Stres i wellbeing
- Trudna informacja zwrotna
- Radzenie sobie z konfliktem w pracy
- Twórcze myślenie w rozwiązywaniu problemów
- Sztuka ustalania priorytetów
- Podejmowanie decyzji