Przywództwo
i zarządzanie

Wybierając nasze specjalistyczne rozwiązania dla menedżerów i liderów, przekształcisz Twoją organizację, poprawiając kulture zarządzania, jak i ogólną wydajność zespołów.

AKADEMIA LIDERA
(FIRST TIME LEADER)

Obejmuje obszary:

  • Rozumienie wartości; rozwijanie asertywnego przywództwa
  • Rozwój umiejętności komunikacyjnych i efektywne wykorzystanie feedbacku
  • Eksploracja stylu przywódczego; zrozumienie przywództwa sytuacyjnego
  • Zarządzanie stresem; rola inteligencji emocjonalnej
  • Badanie motywacji; strategie motywacyjne
  • Opanowanie zarządzania zmianą i rozwiązywania konfliktów

AKADEMIA
MANAGERA

Obejmuje obszary:

  • Efektywne wywieranie wpływu na motywację i realizację celów przez współpracowników.
  • Jasna i sugestywna komunikacja w celu egzekucji zadań i przekonywania innych.
  • Dzielenie się wiedzą i opiniami, zachęcanie do komunikacji w zespole.
  • Budowanie relacji opartych na zaufaniu i szacunku.
  • Zarządzanie procesami i projektami, dostosowywanie planów do zmieniających się warunków.

MANAGERSKI
FEEDBACK

Podnieś jakość managerskiej informacji zwrotnej poprzez:

  • Zrozumienie podstawowych funkcji i wartości konstruktywnego i rozwojowego feedbacku
  • Nauczenie się dostosowywania odpowiedniego typu informacji zwrotnej do sytuacji.
  • Nauczenie się wykorzystywania podstawowych narzędzi informacji zwrotnej w praktyce.
  • Otrzymanie informacji zwrotnej na temat informacji zwrotnej

WYZNACZANIE I ZARZĄDZANIE CELAMI

Stań się bardziej skutecznym w osiąganiu celów Twojego zespołu poprzez:

  • Rozwijanie umiejętności w obszarze wyznaczania jasnych i motywujących celów;
  • Przekładanie celów organizacji i zespołu na cele indywidualne;
  • Rozwój kompetencji w zakresie egzekwowania i wspierania realizacji celów

NARZĘDZIA COACHINGOWE
W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM

Wdróż nowe podejście do feedbacku przez:

  • Wspieranie rozwoju pracowników opartego na dialogu i współpracy
  • Nauczenie się, jak budować w pracownikach poczucie odpowiedzialności i wzmacniać ludzi poprzez wykorzystanie coachingowego stylu komunikacji
  • Trening komunikacji feedforward (feedback wyprzedzający) i wykorzystanie podstawowych narzędzi coachingowych

ZARZĄDZANIE
ZMIANĄ

Zmiana nie jest już w organizacjach zjawiskiem okresowym. Dlatego nie można nią zarządzać jako projektem, ale jako procesem. Dzięki temu szkoleniu uczestnicy:

  • zdobędą wiedzę i zrozumienie w zakresie nowoczesnego podejścia do zarządzania zmianą.
  • poznają tło reakcji człowieka na zmiany i różnicę między radzeniem sobie ze zmianami a utrzymaniem efektywności w dynamicznie zmieniającym się środowisku
  • rozwiną umiejętność projektowania zmian.
  • rozwiną umiejętności komunikacyjne w zakresie zmiany.

MOTYWOWANIE
PRACOWNIKÓW

Stań się bardziej skutecznym w motywowaniu innych poprzez:

  • Zrozumienie, czym jest motywacja i w jakim stopniu możemy motywować innych
  • Rozpoznawanie profili motywacyjnych członków zespołu
  • Zapoznanie się z różnymi strategiami motywacyjnymi i dostosowanie ich do potrzeb Twoich ludzi
  • Stanie się bardziej otwartym na rozmowy o motywacji i radzenie sobie z kryzysami motywacyjnymi

TRENING KOMPETENCJI MANAGERSKICH

Szkolenia ma na celu wymianę doświadczeń managerskich i intensywny trening w oparciu o case-study z codziennych doświadczeń kierownictwa w tym również:

  • Zapoznanie się z Waterline Model wyjaśniającym 4 warstwy każdego wyzwania menedżerskiego, z jakim można się spotkać w zespole.
  • Trening konstruktywnej i asertywnej komunikacji w najtrudniejszych trudnych sytuacjach związanych z pracą
  • Nauczenie się jak pokonywać opór, budować szczere relacje z ludźmi, zdobywać zaangażowanie, rozwiązywać konflikty i sprzyjać współpracy bez stosowania strategii manipulacyjnych. Przypadki pracowników są zbierane przed szkoleniem.

DIAGNOZOWANIE MOTYWACJI PRACOWNIKÓW

Stań się bardziej skutecznym w motywowaniu innych poprzez:

  • Zrozumienie, czym jest motywacja i w jakim stopniu możemy motywować innych
  • Rozpoznawanie profili motywacyjnych członków zespołu
  • Zapoznanie się z różnymi strategiami motywacyjnymi i dostosowanie ich do potrzeb Twoich ludzi
  • Stanie się bardziej otwartym na rozmowy o motywacji i radzenie sobie z kryzysami motywacyjnymi

ZARZĄDZANIE MIĘDZYPOKOLENIOWE

Cele szkolenia:

  • Zapoznanie uczestników z typowymi cechami i wartościami różnych pokoleń
  • Przegląd narzędzi zarządzania do zastosowania szczególnie w przypadku zarządzania osobami z pokolenia Z
  • Zrozumienie potencjalnego wpływu różnorodności wiekowej na efektywność zespołów i całej organizacji

ZARZĄDZANIE WIRTUALNYMI
I MATRIXOWYMI ZESPOŁAMI

Cele szkolenia:

  • Podniesienie efektywności w kierowaniu rozproszonym zespołem
  • Poznanie decydujących czynników w skutecznym zarządzaniu zdalnym zespołem oraz najczęstszych managerskich wyzwań
  • Identyfikacja kluczowych kompetencji potrzebnych do kierowania i bycia członkiem wirtualnego zespołu
  • Przygotowanie własnego planu startu z nowym zespołem lub „obsługi” istniejącego zespołu
  • Poznanie dobrych praktyk integrowania zespołów wirtualnych

Porozmawiajmy, jak zbudować przewagę Twojej organizacji.

Zadbajmy wspólnie o potrzeby rozwojowe Twoich pracowników w 2024 roku.

Marek Warejko
Learning & Development Architect
INVENTI Consulting

Zadbajmy wspólnie o potrzeby rozwojowe Twoich pracowników w 2024 roku.

Porozmawiajmy, jak zbudować przewagę Twojej organizacji.

Klikając „Wyślij” wyrażas zgodę na przesłanie do- i przetwarzanie przez Inventi Consulting Twojego imienia, nazwiska, adresu e-mail, telefonu i treści formluarza. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą polityką prywatności, gdzie znajdziesz więcej informacji o tym, gdzie, jak i dlaczego przechowujemy Twoje dane. Administratorem Twoich Danych osobowych jest Inventi Consulting Marek Warejko, ul. Limanowskiego 1A, 32-020 Wieliczka. Jako użytkownik tego serwisu masz prawo do edytowania, żądania usunięcia oraz anonimizacji Twoich danych osobowych.