Przywództwo
i zarządzanie
Wybierając nasze specjalistyczne rozwiązania dla menedżerów i liderów, przekształcisz Twoją organizację, poprawiając kulture zarządzania, jak i ogólną wydajność zespołów.
AKADEMIA LIDERA
(FIRST TIME LEADER)
Obejmuje obszary:
- Rozumienie wartości; rozwijanie asertywnego przywództwa
- Rozwój umiejętności komunikacyjnych i efektywne wykorzystanie feedbacku
- Eksploracja stylu przywódczego; zrozumienie przywództwa sytuacyjnego
- Zarządzanie stresem; rola inteligencji emocjonalnej
- Badanie motywacji; strategie motywacyjne
- Opanowanie zarządzania zmianą i rozwiązywania konfliktów
AKADEMIA
MANAGERA
Obejmuje obszary:
- Efektywne wywieranie wpływu na motywację i realizację celów przez współpracowników.
- Jasna i sugestywna komunikacja w celu egzekucji zadań i przekonywania innych.
- Dzielenie się wiedzą i opiniami, zachęcanie do komunikacji w zespole.
- Budowanie relacji opartych na zaufaniu i szacunku.
- Zarządzanie procesami i projektami, dostosowywanie planów do zmieniających się warunków.
MANAGERSKI
FEEDBACK
Podnieś jakość managerskiej informacji zwrotnej poprzez:
- Zrozumienie podstawowych funkcji i wartości konstruktywnego i rozwojowego feedbacku
- Nauczenie się dostosowywania odpowiedniego typu informacji zwrotnej do sytuacji.
- Nauczenie się wykorzystywania podstawowych narzędzi informacji zwrotnej w praktyce.
- Otrzymanie informacji zwrotnej na temat informacji zwrotnej
WYZNACZANIE I ZARZĄDZANIE CELAMI
Stań się bardziej skutecznym w osiąganiu celów Twojego zespołu poprzez:
- Rozwijanie umiejętności w obszarze wyznaczania jasnych i motywujących celów;
- Przekładanie celów organizacji i zespołu na cele indywidualne;
- Rozwój kompetencji w zakresie egzekwowania i wspierania realizacji celów
NARZĘDZIA COACHINGOWE
W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM
Wdróż nowe podejście do feedbacku przez:
- Wspieranie rozwoju pracowników opartego na dialogu i współpracy
- Nauczenie się, jak budować w pracownikach poczucie odpowiedzialności i wzmacniać ludzi poprzez wykorzystanie coachingowego stylu komunikacji
- Trening komunikacji feedforward (feedback wyprzedzający) i wykorzystanie podstawowych narzędzi coachingowych
ZARZĄDZANIE
ZMIANĄ
Zmiana nie jest już w organizacjach zjawiskiem okresowym. Dlatego nie można nią zarządzać jako projektem, ale jako procesem. Dzięki temu szkoleniu uczestnicy:
- zdobędą wiedzę i zrozumienie w zakresie nowoczesnego podejścia do zarządzania zmianą.
- poznają tło reakcji człowieka na zmiany i różnicę między radzeniem sobie ze zmianami a utrzymaniem efektywności w dynamicznie zmieniającym się środowisku
- rozwiną umiejętność projektowania zmian.
- rozwiną umiejętności komunikacyjne w zakresie zmiany.
MOTYWOWANIE
PRACOWNIKÓW
Stań się bardziej skutecznym w motywowaniu innych poprzez:
- Zrozumienie, czym jest motywacja i w jakim stopniu możemy motywować innych
- Rozpoznawanie profili motywacyjnych członków zespołu
- Zapoznanie się z różnymi strategiami motywacyjnymi i dostosowanie ich do potrzeb Twoich ludzi
- Stanie się bardziej otwartym na rozmowy o motywacji i radzenie sobie z kryzysami motywacyjnymi
TRENING KOMPETENCJI MANAGERSKICH
Szkolenia ma na celu wymianę doświadczeń managerskich i intensywny trening w oparciu o case-study z codziennych doświadczeń kierownictwa w tym również:
- Zapoznanie się z Waterline Model wyjaśniającym 4 warstwy każdego wyzwania menedżerskiego, z jakim można się spotkać w zespole.
- Trening konstruktywnej i asertywnej komunikacji w najtrudniejszych trudnych sytuacjach związanych z pracą
- Nauczenie się jak pokonywać opór, budować szczere relacje z ludźmi, zdobywać zaangażowanie, rozwiązywać konflikty i sprzyjać współpracy bez stosowania strategii manipulacyjnych. Przypadki pracowników są zbierane przed szkoleniem.
DIAGNOZOWANIE MOTYWACJI PRACOWNIKÓW
Stań się bardziej skutecznym w motywowaniu innych poprzez:
- Zrozumienie, czym jest motywacja i w jakim stopniu możemy motywować innych
- Rozpoznawanie profili motywacyjnych członków zespołu
- Zapoznanie się z różnymi strategiami motywacyjnymi i dostosowanie ich do potrzeb Twoich ludzi
- Stanie się bardziej otwartym na rozmowy o motywacji i radzenie sobie z kryzysami motywacyjnymi
ZARZĄDZANIE MIĘDZYPOKOLENIOWE
Cele szkolenia:
- Zapoznanie uczestników z typowymi cechami i wartościami różnych pokoleń
- Przegląd narzędzi zarządzania do zastosowania szczególnie w przypadku zarządzania osobami z pokolenia Z
- Zrozumienie potencjalnego wpływu różnorodności wiekowej na efektywność zespołów i całej organizacji
ZARZĄDZANIE WIRTUALNYMI
I MATRIXOWYMI ZESPOŁAMI
Cele szkolenia:
- Podniesienie efektywności w kierowaniu rozproszonym zespołem
- Poznanie decydujących czynników w skutecznym zarządzaniu zdalnym zespołem oraz najczęstszych managerskich wyzwań
- Identyfikacja kluczowych kompetencji potrzebnych do kierowania i bycia członkiem wirtualnego zespołu
- Przygotowanie własnego planu startu z nowym zespołem lub „obsługi” istniejącego zespołu
- Poznanie dobrych praktyk integrowania zespołów wirtualnych